2010. február 16., kedd

úri huncutságok

Erősen apolitikus alkat vagyok, ha már nem ebből élek, inkább nem is foglalkozom vele. Tegnap kalandvágyból belenéztem a Parlamenti tudósításokba, vagyis valami olyasmi volt, amilyen címen most futnak a közvetítések. E témában csak Kossuthban és az Országgyűlési tudósításokban vagyok biztos. Tudni tudtam mire számíthatok, de a valóság mindig félelmetesen űberel mindent. Értelmetlen ezzel foglalkozni, netán részletet kiemelni belőle, de eszembe jutott erről az egészről egy régi történet, olvastam valahol, pont idevág:

"Volt egy ember, aki a piacon próbált eladni egy koponyát; azt állította róla, hogy a híres Cromwellé. Az egyik érdeklődő felhívta a figyelmét emberünknek, hogy a koponya túl kicsi, pedig a neves hadvezérnek köztudomásúlag meglehetősen nagy feje volt.
Az eladó erre: Hát persze ez igaz, de ez Cromwell gyermekkori koponyája! A párbeszéd ellenére, egyik érdeklődő a koponyát megvette, nem is kevés pénzért."

.... szóval jót szórakoztam, de amit ott hallottam az ennél sokkal jobb volt:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése