2010. február 10., szerda

kelyhek ötös



Ha már itt jártam, húztam is gyorsan egy kártyát, nézzük csak mi foglalkoztat engem mostanában:)) Hmmm... jó kis lap. Van hozzá egy príma Bosch kép, persze mert ez megint abból a pakliból van.

Azt írja: A hajó - Minden kikötőhöz amit elhagyunk, tartozik egy kikötő amibe visszatérünk. Ez olyasmi, mint a viccben hogy nyugi - repülő még nem maradt fent a levegőben.

A lap egyébként elmúlást, csalódást, kudarcot jelent, komoly fájdalom, sikertelenség. Önvizsgálatra szólít fel, a valamiből való eltávozás időt és okot ad erre. Át kell értékelni az eddigieket, be kell járni az utat, és meg kell érkezni ezekkel a tapasztalatokkal valahova.

Hűha, ez bejött.



3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Honnan húzol?
    Kipróbálnám - tele vagyok kérdésekkel, és az általam próbált oldal alatta marad az elvárt színvonalnak...

    (második nekifutásra nyelvtanilag is rendben van :D)

    VálaszTörlés
  3. Lényegében innen, de elolvasok még ezt-azt hozzá:)
    Vannak klasszikus tarot paklik és vannak speciális paklik is, kinek milyen az érdeklődése és mire nyitott. Én jobban szeretem a klasszikust, és igyekszem plusz infókat gyűjteni egy adott laphoz.
    www.dudus.hu

    VálaszTörlés