2009. szeptember 17., csütörtök

Megcselekedtük amit megkövetelt....


2009. 09. 17. Everton FC - AEK 4:0
(Yobo 10', Distin 17', Pienaar 37', Jo 81')

Ha eltekintek tőle, hogy az első két gólt a két belső védőnk szerezte...

A gyalázatos szezonkezdet után már csak egy parádés kupamenetelésben bizakodom. Meg abban hogy a Loki mégis megcsípi a 3. helyet a csoportjában és az Európa Ligában összesorsolják az Evertonnal. Az nagy szám lenne - egy szezonon belül mind a két liverpooli csapattal játszhatnának, én pedig mehetnék a Népstadionba Evertont nézni. Drukkoltam tegnap, nagyon drukkoltam, hogy meglepje a Debrecen a Liverpoolt, bár szerintem a végeredménnyel (1:0) sikerült. Hozzáteszem: engem is megleptek.

Mivelhogy mégis Evertoniában vagyunk, azt mondom hetedikek leszünk a végén, de ehhez nagyon nagyokat kell focizni, amit hétvégén a Blackburn ellen el is lehet kezdeni. Ezt azért majd visszaolvasom májusban, és remélem az lesz a vége hogy nagyon racionális mondhatni kishitű voltam most, de a Spurs, a Villa, a Dubai City bivaly erősek, a nagy négyesről nem is beszélve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése